29 Ocak 2009 Perşembe

Issız Adam


Geçen hafta perşembe günü nihayet Issız Adam'a gidebildim. Bu kadar anlatılıyor, her makalede, köşe yazısında atıfta bulunuluyor, üzerinden ağır felsefeler yapılıyor.. Neymiş bu Issız, kimmiş bu Ada dedim ve sonunda izledim. Ama o da ne? Aman Ya Rabbim!! Bildiğiniz romantik komedi işte.. Herkesin ağladım dediği sahne de sonundaki sarılmaymış meğer.. Aslında filmin karakterleri çok bildik. Kız, bildiğiniz kız, erkek de bildiğiniz erkeğin bilmediğimiz yönü.. Erkek bağlanmaktan korkuyor, kız hemen evlilik moduna giriyor, erkek kaçma moduna giriyor.. Filmin gidişatına göre aslında sonu farklı olmalıymış ama Çağan Irmak duyguyu yakalamak için böyle uygun görmüş. Filmi izlediyseniz Alper karakterinin cebinde kızın tokasını taşıyacak, 5 yıl boyunca başka kimseye aşık olmayacak birisi olmadığını anlamışsınızdır. Ama taze aşk acısı çekenler için iyi bir deşarj filmi..

Oyunculuklara gelince; Cemal Hünal arada abartsa da çok iyi ve gerçekçi oynamış. Melis Birkan da gayet içten ve doğal, fakat replikleri çok kötü konuşmuş. Hatta öyle kötü konuşmuş ki; oyunculuğu gölgede kalmış.

Filmin müzikleri harikaydı. İnanılmaz zevk aldım. Eski şarkılar da değere bindi hiç olmazsa film sayesinde. Yeni nesil de tanımış oldu en azından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie 1st Birthday Ticker