27 Ocak 2009 Salı

Pusetimi aldım nihayet..


En sonunda başardım. Dün gidip Maclaren Quest Sport bebek arabamı aldım. Allah'ım o ne rahat arabaymış! Kafamı duvarlara vuruyorum şimdi, neden daha önce almamışım diye.. Daha önce anlatmıştım, uzun süren araştırmalarım ve kötü deneyimlerim olmuştu.. Ama bu sefer tamamdır. Kızım da çok mutlu oldu, ben de.. Babamız bile beğendi. Bu arada aldığım puset pembe-gri olduğu için kafam karışıktı; ileride bir oğlum olursa yeni bir puset mi almam gerekecek diye. Meğer onun da çözümü varmış. 50 liraya komple kılıfı değiştirebiliyormuşuz. Bayıldım bayıldım!!! Ayrıca bir puset daha alırsam birbirine bağlayıp ikiz puset olarak kullanabiliyormuşuz.. Sevindikçe sevindim anlayacağınız.. Artık kızımla rahat rahat gezebiliriz. En büyük derdim çocuk ve pusetle aynı anda taksiye binmeye çalışmaktı. Bütün akşam onun provasını da yaptım, tek elle çocuğu tutup, diğer elim ve tek ayağımla kapayabiliyorum. Açma kısmını daha çalışmam lazım. Savulun alışveriş merkezleri! Kurabiye Perisi geliyor!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie 1st Birthday Ticker