22 Ocak 2009 Perşembe

Lacivert Bebek Hırkası


Geçenlerde indirimleri kolaçan ederken Gap Baby mağazasına girdim. İndirimdekilerle yeni sezonu karışık koymuşlar, ama yemezler tabii.. O kadar ıvır zıvır arasında bu şirin hırkayı buldum. Belki de benim dışımda kimse beğenmemiştir, orası ayrı.. Ama rengi dolayısıyla sıradışı olması çok hoşuma gitti. Farketmişsinizdir ki; bebekler için ya pembe ve mavi, ya da sarı ve uçuk yeşil kullanılır. Ve ben bu renklerden artık bıktım. Bu lacivert hırka yeni sezon olduğu için oldukça pahalıydı. Ben de örmeye karar verdim. Beşiktaş'taki yün mağazalarında lacivert ip arayışına girdim ama sonuç kocaman bir sıfır. Lacivert ip diyorum, ne için diyorlar.. Bebek diyorum, niçin lacivert diyorlar. Seviyorum diyince de aşağılar gibi beni süzüyorlar. Çocuklar koyu renk giyemez diye bir kanun mu var ki? İnanamadım tepkilere. Ayrıca fabrikalar da pembe, mavi, sarı, yeşil ve bunların karışımları dışında renk üretmiyorlarmış. Şaştım kaldım.. Kalın olanlardan aldım ama örme hevesim kaçtı. Zaten çabuk sıkılırım, şimdi hepten baygınlık geldi.. Örgü makinesi falan satılsaydı buralarda (burada yetkililere sesleniyorum!), çok daha rahat ederdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie 1st Birthday Ticker